• Kur-a-san Bitkisel Özlü Krem

Dr.Förster Kur-a-san Bitkisel özlü krem; biberiye, lavanta, kafur yağı ve mayıs papatyasının özel esansiyel yağlarından oluşan bitkisel özlü krem Kas tutulması, romatizmal ağrılar, baş ağrısı, sırt ağrısı, soğuk algınlığını (burun akıntısı, solunum hastalığı) rahatsızlıklarında yardımcı olur.

Zayıf kan dolaşımı, kan dolaşımını arttırmak için ayak ve avuç içi için ovuşturarak kullanımı öne İçerisinde bulunan biberiye sayesinde cildi yumuşatır, canlandırır, ferahlatır, cilt çatlaklarının oluşumunu önlemeye yardımcı lokal rahatlık sağlayabilir.. Cilde lokal uygulama yoluyla bronş açmaya yardımcıdır.

Hemoroid tedavisinde yardımcı olabilir. Bitkisel özlü krem içerisinde bulunan Biberiye; solunum yolu hastalıkları, dolaşım bozuklukları, kas ve romatizma ağrısı, cilt hastalıkları bakımı için kullanılmaktadır. Astım, bronşit, aynı zamanda, baş ağrısında da Lavanta; nevralji, romatizma, diş ağrısı kullanılan bitkilerdir.. Morluklar, kesikler, dermatit, egzama, yağlı cilı yaşlanması, yaralar, alerji, astım, bronşit, nezle, baş ağrısı ve baş dönmesi tedavisine yardımcı olur. Papatya;Yanıklar, kesikler, egzama, böcek ısırıkları, isilik, baş ağrısı, uykusuzluk, gibi çeşitli hastt tedavisinde yardımcıdır. Artrit, kas ağrısı, nevralji, romatizma ağrılarını gidermeye yardımcı olur. Kafur yağı; Merkezi sinir sistemini, kan dolaşımını ve solunumu uyarır; Miyokardda metaboliki üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir.

Doktor başka bir şekilde önermedikçe herhangi bir hastalığın kesin tedavisinde kullanılamaz.