shopify analytics
  • Kur-a-san Bitkisel Özlü Krem

Dr.Förster Kur-a-san Bitkisel özlü krem; biberiye, lavanta, kafur yağı ve mayıs papatyasının özel esansiyel yağlarından oluşan bitkisel özlü krem Kas tutulması, romatizmal ağrılar, baş ağrısı, sırt ağrısı, soğuk algınlığını (burun akıntısı, solunum hastalığı) iyileştirmede yardımcı olur.

Zayıf kan dolaşımı, kan dolaşımını arttırmak için ayak ve avuç içi için ovuşturarak kullanımı öne İçerisinde bulunan biberiye sayesinde cildi yumuşatır, canlandırır, ferahlatır, cilt çatlaklarının olu önler. Cilde lokal uygulama yoluyla nefes açıcı özelliği vardır.

Hemoroid tedavisinde yardımcı olabilir. Bitkisel özlü krem içerisinde bulunan Biberiye; solunum yolu hastalıkları, dolaşım bozuklukları, kas ve romatizma ağrısı, cilt hastalıkİ! bakımı için iyi bir çare olarak kullanılmaktadır. Astım, bronşit, aynı zamanda, baş ağrısında da k Lavanta; nevralji, romatizma, diş ağrısı kullanılır. Morluklar, kesikler, dermatit, egzama, yağlı cilı yaşlanması, yaralar, alerji, astım, bronşit, nezle, baş ağrısı ve baş dönmesi tedavisine yardımcı olur. Papatya;Yanıklar, kesikler, egzama, böcek ısırıkları, isilik, baş ağrısı, uykusuzluk, gibi çeşitli hastt tedavisinde etkilidir. Artrit, kas ağrısı, nevralji, romatizma ağrılarını gidermeye yardımcı olur. Kafur yağı; Merkezi sinir sistemini, kan dolaşımını ve solunumu uyarır; Miyokardda metabolik i üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir.